Norrland

Nu är man äntligen i Norrland. Resan upp gick snabbt då vi var 5 personer som följdes åt och hade med oss MASSA mat, såklart.
Det var dock lite tungt att kliva upp kl. 5.00 i morse för att kliva av tåget. När jag sedan kommit hem och skulle öppna min väska så visade det sig att koden till låset hade ändrats av någon märklig anledning så jag fick inte upp min väska.
Jag fick sova ett par timmar och kände mig mer överkörd än pigg när jag vaknade och tog mig an uppgiften att börja på   0 0 0 för att försöka se vilken kod som kunde vara den rätta.
Snacka om lättnad när det inte tog allt för lång tid att hitta koden som öppnade väskan. 

Idag har vi snurrat omkring på Örnsköldsviks loppisar och framför allt NBC i Gottne. Det är en loppis man ALLTID fyndar på. 

Men jag känner mig allt för trött för att egentligen vara social och skriva nåt vettigt. 
Min väska är öppen och sängen är bäddad. Får jag gå och sova snar. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska bli skönt med en tidig kväll här hemma i övik också =) Men imorgonbitti blir det second hand igen (för tredje ggn!) och hämta mina stövel-stövlar.

2008-10-15 @ 19:56:48
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0