Ledig dag och gröna fingrar

Idag är jag ledig och solen lyser.
Jag tog min lilla fröken Greta Garbo ( min underbara gröna cykel) til backaplan och köpte jordgubbsplant för även om planen är att flytta snart så har jag fortfarande ingen ny lägenhet på gång så därför tar jag och planterar lite iår med.




Det känns lite skamligt att sitta inne en dag som denna så jag ska ta mig ut med svägerskan och lägga oss på en filt i solen och måla, läsa och bara umgås.
visst låter det mysigt? :)

Nu när våren är här känner jag mig helt lycklig.
träden blommar i alla de vackraste färgerna och det doftar ljuvligt av allt som växer. Är man ute och promenerar så låter det mysigt när man kliver på kvistar och grus.
Jag gick tilloch med barfota idag när jag planterade och då är det vår och sommar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättemysigt var det =)

2009-04-28 @ 08:51:17
URL: http://bofink.blogg.se/
Postat av: helena

Ååååh vad mysigt allt du gör verkar i vår-sverige!! Kan se din mysiga lägenhet framför mig =)

2009-04-29 @ 06:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0