det var


visst några dagar sedan denna sida uppdaterades. Jag blev firad rejält ett par dagar efter min födelsedag. Det jag fick var massa god mat. Här är en bild på en låda i vardagslyx som en kompis kom med. Exklusivt fint förpackad med ljuvligt innehåll.
Vardagslyx är ett begrepp som vi la till oss med när vi hade privilegiet att få väva i 5 veckor uppe i Arvika. Vilken sommar.
Vi drack vin och besökte det lokala chocolatteriet så ofta vi kunde. Mörk choklad med havssalt blev våran favorit så jag blev inte det minsta förvånad när det låg en chokladkaka med havssalt i paketet.Bland annat.




Det är lite synd att mitt vad fortfarande håller på. annars hade jag gladeligen satt tänderna i chokladen. Men den 30/5 blir det godis och glass :)


Mer vardagslyx åt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0