hösten är på väg

Jag trodde i min enfald att sommaren  även i år skulle vara längre än vad den gjorde. Så nu står man här med ett nytt underbart nummer av Hemslöjden i handen och inser att hösten är redan här.
I stan blåser det och varierar mellan sol och regn ett par gånger om dagen.

Min skola har redan börjat, konstigt nog,men det känns inte så konstigt när jag redan den 19december kan säga att min termin på Linköpings universitet är klar, och förhoppningsvis även jag med mitt examensarbete
Ska jag spå hur hösten blir, ser jag mycket arbete, mycket att hålla i huvudet och mycket resor till lite var stans.

Det börjar med att jag for till Linköping en vecka för att starta upp. Sen till grebbestad för att hälsa på min praktikplats, Själv bor jag i Göteborg.
jag kommer att lära känna vägen mot Oslo denna höst iaf.
Jag ska spendera en halvtid på Grebbestads folkhögskola med att göra praktik som vävlärare. Det ska bli jättekul.

Men någon klok människa sa, Ta en dag i taget. Det var ett bra tips. jag ska se om jag kan följa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0