Att gå mot en examen

Idag diskuterades mitt examensarbete och det är Godkänt, med vissa småändringar som man kan räkna med. Det känns skönt, men jag vet att i morrn är det lite jobbigare då det är jag som ska vara opponent på en klasskamrats arbete. Det innebär att det är jag som ska vara den drivande i en del av seminariet.

Dessutom är det ett par småuppgifter kvar att skriva och läsa till.

Mitt dilemma är att det ska vara en klassfest nästa vecka som beräknas gå på ca300 exklusive dryck. Som student känns det oerhört dyrt. Visst hade det varit kul, men å andra sidan så har jag gått med denna klass i en termin och knappt hunnit lära känna dem. Så jag har lite att fundera på inför deadline i  morrn.

nu är det dags att gå på ytterligare ett seminarium och tycka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0