tack för maten

I fredags var jag hemma hos bror och hans tjej och åt underbar paj med glass och varma bär. Mmmm. Fetaost är oslagbart i paj, eller all mat...
Sen helt plötsligt var klockan alldeles för mycket och jag vart tvungen att ta mig hemåt för i går åkte jag tidigt med buss till Helsingborg för att få träffa pojken min. Det var kanske en onödig utgift att bara fara över dagen, men det var helt klart värt det för att kunna se lite film och få mysa.
Kom hem i natt samtidigt som folket började ta sig hem från krogen. Ögonen är lite trötta efter för mycket buss och för lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, pajen var sjukt god. Synd att du missade sing star en sen hemma hos Sindi. Riktigt kul:)

2008-11-09 @ 12:52:08
URL: http://susiesueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0