gah

Ibland känns allt lite tyngre än vanligt.
Jag tror att jag har åkt på nån slags förkylning som har beslutat sig att hålla i sig länge och bara ligga och småmola lite så man bara går och irriterar sig på den . Dessutom är jag helt slut.
På praktiken har jag hållit två lektioner(läs förmiddagar) i bindningslära denna vecka och min hjärna är tömd efter det.
Hur kommer det sig? Är man så klen som människa eller blir det bara för mycket ansträngning för hjärnan att vara på toppfokus en hel förmiddag?

Men min nya stickning, en mössa i fyrtrådigt ullgarn ligger här och väntar på att jag ska avsluta den så den kan värma mitt huvud i höst och vinter. Det är rätt härligt att skaffa sig ett snabbt stickprojekt så det känns som om man faktiskt gör klart något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0