dansboost

Igår for jag och måndagsdansade trots rejäl huvudvärk och jetlag efter sommartiden.
det var det bästa jag kunde göra. Det var så sjukt kul. (sjukt är förövrigt mitt nya förstärkningsord. Jag undrar om jag har åldersnojja och ska försöka låta lite coolare...)
Jag blev uppbjuden och bjöd själv upp till höger och vänster och jag kunde faktiskt följa rätt bra. Sen är det alltid kul att dansa med de man känner så det blir lite roligare att stajla och våga lite.

En dags jobb till så blir det ledig.

Och ja än så länge går det bra att inte äta godis och fika... Har hållit mig i tre dar. Det som är svårt är när blodsockerdippen kommer på eftermiddagen.Tur det finns frukt och nötter på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0