datorer och tomtar


Idag satt jag framför datorn hela dagen och förberedde mig inför nästa vecka då jag kommer att befinna mig i linköping för att avsluta min utbildning.
På kvällen for jag med en kompis till Saronkyrkans loppis där jag fyndade lite kläder,böcker och glas. Jag har bestämt mig för att börja samla ihop vinglas. Jag vill ha udda vinglas som kommer ipar,gärna från loppisar och secondhand. Idag hittade jag två stycken som jag föll för så nu har jag börjat min samling.
Dessutom hittade jag denna bok som jag gått och suktat efter i bokaffärerna. Snacka om att bli glad när jag såg de i bokstället. Snabbt som attan roffade jag åt mig den.




Jag tänkter på filmen Trolltyg i Tomteskogen då karaktärerna är desamma och den filmen såg jag på mycket när jag växkte upp.Synd att den inte visas längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0