Det blev

ett tråkigt bröd. Och goda bullar med fyllning.



Då jag redan har julkänslor, men inte riktigt tycker att det är ok att slänga upp en adventsljusstake än så tog jag och gjorde en ljusgrupp som dekoration,värme och mysfaktor.
Den kommer nog att modifieras med blockljus om jag kommer mig för att skaffa sådana.



Jag måste påpeka att duken som fatet står på har min käraste mormor vävt i den ringa åldern av 89 år- Snacka om en kunnig och duktig dam. Hon är en riktig kruttant.
Det blir kul att komma hem till jul och få träffa henne igen.




Kommentarer
Postat av: helena

Du med! Jag är så på väg o he upp adventsljustaken jag också!! Längtar också till jul, komma hem o gotta i allt...

2008-11-13 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0