Jag blir så trött på mitt liv

Just nu är jag så förvirrad som man kan bli.
Jag har snart en utbildning klar. Eller jag trodde det iaf. Nu ska mitt arbete in på tisdag i färdigt format och en av de böckerna jag MÅSTE få med ligger troligen i Grebbestad och väntar.... lite frustrerande med tanke på att jag tänkte försöka skriva i helgen och bli så klar som möjligt innan jag far upp i helgen. Så det blir att åka upp tidigare på söndag för att försöka få ihop det sista, men det gjorde att den lilla lust jag hade, helt dog nu och jag vill inte alls skriva.

Sen har jag fått ett erbjudande om att få jobba skiftledare på Kafét tillsvidare. Det känns lite surt att efter ca 6 års studier inte få jobba med det jag läst. Dock är det väldigt bra villkor som jag ser det, med bara två veckors uppsägningstid som gör att jag snabbt kan byta jobb om det dyker upp nåt.

Så förvirringen är total.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0