dags för ett nytt inlägg

Då har man fått en reprimand för att jag inte bloggat på länge....
Jag har hunnit kolla på en sunkig lägenhet. Är visserligen glad att jag fick ett erbjudande via boplats,MEN jag tänker inte bo i vilket sunk som helst bara för att få väva.
Så letandet fortsätter.
Satt och hängde med syster ikväll och tittade på Hemnet.se. Det är farligt. Man vill ju bara köp köpa.
Det finns iaf en lägenhet som jag tror att jag skulle gilla till salu nu. Det är bara synd att man inte är gjord av pengar,eller inte får bli anställd med en tillsvidaretjänst då företaget har anställningsstopp. Bara ett litet hinder.
Så min tilltro ligger till hyresrätten och att jag kommer att hitta den rätta lägenheten för mig. snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0