Jobb och husmorstips

Då var det dags att börja jobba då. Härlig måndag morgon och termometern visar -8.9 grader. Det känns ovanligt för att vara södern.

Jag har iaf möblerat om i min lilla lägenhet igen och fyndat ett superbra skrivbord på blocket.se så nu börjar min lägenhet se bättre och bättre ut.

Som säkerligen många i detta land så har jag en plan att röra lite mer på mig under detta år så idag är stegräknaren på så jag kan ta reda på hur många steg man faktiskt tar en dag på kafét. Min gissning är att det kommer att ligga runt 10 000. Återkommer med resultatet.

Sen min magsjuka har jag ett husmorstips; Ta en tsk äppelcidervinäger och häll det i ett glas vatten och drick. Det ska stilla magen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hm, brukar jag dricka för att det är bra av en massa anledningar, får igång matssmältningen bland annat, enligt italienskt husmorstips:P

2009-01-19 @ 17:33:39
URL: http://susiesueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0