dags för uppdatering

Nu var det lite längesen jag skrev hörde jag visst att några tyckte;)
Jag har varit en sväng hem till Norrland och åkt massa pulka och firat kära mormor som fyllt 90. Det ligger i släkten att bli gammal. Morfar blev 94 så det är väl bara att försöka leva så sunt som möjligt och ha ett långt liv att se framemot.

Sen har jag hunnit med en tur till Karlstad med besök hos vänner och fynd på loppis. Det är underbart att komma till en mindre stad och gå på loppis. Där kan man verkligen fynda.
Jag är ute efter en ny lägenhet och försöker byta min lägenhet, men det verkar inte vara så lätt.
Jag vill verkligen få nåt nytt och lite större så jag kan få upp min vävstol och väva lite samt att få inreda på ett mysigt sätt så jag trivs hemma.

annars rullar jobbet på som vanligt och det har faktiskt varit ett par lugna veckor nu när solen tittat fram, vilket gör att man hinner tänka och börja planera hur det blir till sommaren.
Semestern blir som önskat, men jag vet inte vad jag ska fylla den med.
Är lite sugen på att göra något lite oväntat... Men är lite mesig också.Känns lite farligt att dra iväg själv någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0