Det kryper i fingrarna

Nu har jag varit flera dagar i Norrland med en massa att göra så mina tre stickningar jag tog med mig, bara för att, har legat orörda i sina påsar.
Det kryper i fingrarna efter att få sätta igång och fortsätta på de redan påbörjade.
Jag har en underbar sjal som jag stickat på allt för länge som vore kul att kunna avsluta. Det är nog dags att prioritera den så den blir klar och jag kan tillåta mig själv att börja på ett nytt projekt

Tack Norrland för en härlig halvvecka. Vi ses till jul.


Nu hägrar Linköping och en vecka i skolan efter en sittplats på nattåg med byte i Stockholm.

Dags att ladda tungan med vettiga saker att säga då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0