Morötter och examensarbete

Då var hösten här då och med det massa vackra träd som brinner i underbara färger innan de sakta dalar till marken och bildar ett täcke av löv på marken.

Innan jag for upp till praktiken skördade jag min blomkruka med morötter. Tyvärr han jag inte smaka de innan jag åkte så de var lite gummiaktiga i konsistensen när jag kom hem. Men visst är de söta?
Det var lycka när jag drog upp morötterna och såg att de faktiskt har växt.
Jag längtar till ett växthus och en större mark att odla på...




Igår fick jag reda på att examensarbetet ska skickas in i befintlig form, men då jag inte har kunnat börja eftersom svar från min enkät inte kommit in blev jag lite stressad. Jag har knåpat i hop något idag, men det är mest blaj,
Hur börjar man egentligen att skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0