skrivkramp och lätt stress

Mina borden från sist ligger kvar och känns mest som stress.
Jag sitter och försöker fixa med examensarbetet, men saknar böcker som inte går att låna och kan inte klämma ur mig
någon text utan mest bara lösa tankar och idéer.
Det som stressar mig är att jag far till Norrland ikväll och vill inte sitta där och skriva, men jag måste. Så därför borde jag få gjort en del nu, men jag har stora problem med att sitta hemma och jobba. Allt annat drar och med en liten lägenhet med lite för mycket saker i känns allt bara rörigt.

Men men. hoppet är det sista som överger människan är det någon klok människa som har sagt så jag lever på hoppet att jag får till ett skrivil och bara rafsar ner 3 sidor med bra text till som jag kan lämna in till handledning.


Njut av höstsolen ni som kan! det gäller att passa på innan den försvinner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0