100%

Kan man minst sagt säga att jag är på jobbet. att jag dessutom drömmer att jag ska iväg på en helgkurs med jobbet och att det då skulle innebära att det skulle dröja ännu längre innan jag fick en morgon utan att tvingas gå upp i ottan, gör ju inte procenten mindre.

Igår kom syster och svägerska och hjälpte mig att rensa i min garderob. Det var välbehövt.Efter 6 papperskassar insåg jag att jag har varit inne i en väldigt brun period så nu är det slut med brunt för min del. Fram för lite mer färglgatt.
Jag ska dessutom försöka sälja bort lite klänningar som bara hänger i garderoben.
Hej hopp Tradera.com nu ska jag se om jag kan tjäna lite kosing på dig. Behöver nog bara någon som kan fota klänningarna på mig så det slipper se så tråkigt ut att lägga ut en klänning som bara hänger på en galge.

Men helgen är LEDIG. och denna helg innebär det FÖRKYLD. halsont och småsnuvig. Till veckan är det sportlov vilket innebär att jag skulle behöva en snabbkurering för på sportlovet vill många komma och äta.


Kommentarer
Postat av: Tess

Men du idag har jag bilder ifrån min hårförlängning

kolla in före å efter...



kram

2009-02-07 @ 08:57:37
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0