sommar i norr

I morse klev jag av tåget i ett sommarvarmt Norrland.
Min sjkuts blev sen så jag fick några minuter att njuta av lugnet och allt det vackra.
Så här är det när det är sommar på riktigt,eller iaf som jag är van med.
Det är massa lupiner, almyche, prästkragar, mygg och brems.
Solen har skint hela dagen förutom en liten stund med åska och regn. Det var precis då som vi var och badade, såklart,
men det vägdes upp med loppisfynd utan dess liken. Nu har jag en ny matta till mitt kommande vardagsrum i lägenhet som från och med idag är min!!!
 
Ikväll blir det nog en promenad till Lomsjön där jag spenderat många sommardagar med att fika och bada. Det tar ca 5 minuter att gå dit så den ligger ruskigt nära huset.

Ska försöka få upp lite bilder också.kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0