Tiden tickar men nycklarna finns

Då närmar sig flyttdagen snabbt. Speciellt med tanke på att jag ska hem en vecka mitt i allt och dessutom låta bli att packa ner det jag behöver med mig för en resa.
Igår var jag förbi min nya fastighetsvärd och valde tapeter till hallen och vardagsrummet.De ska tapetsera om och det bli nog jättebra. I Hallen blir det en vit tapet med ett vitt tryck i lite pärlemor. I vardagsrummet blir det enfärgat ljust.
Det passar nog bra då det i sovrummet är vitt med en fondvägg i gröna rankor. I köket är det grönt.
I badrummet är det äkta 70-tal.
Det blir kul att se hur jag kan göra badrummet till nåt bra och snyggt. JAg tar gärna emot förslag-

Samtidigt som jag valde tapeterna berättade jag att jag inte kommer att kunna hämta ut nycklarna den första juli, då jag är borta då. Då fick jag de på en gång. Den gamla hyresgästen har lämnat lägenheten och gett tillstång att lägenheten är tillgänglig innan. Kul kul kul. Så det blir nog ett besök dit i helgen då pappa kommer ner så han och syster får se lägenheten också.
sen är den färdigtapetserad när jag flyttar in. Känns riktigt lyxigt.

Jag ska ju bli sambo också
Till två grabbar.tror jag.


Det är den längst till vänster och den längst till höger.
Jag vet dock inte vad de ska heta, eller om det är killar. Men det återstår att se.
Har nån namnförslag?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Någonting säger mig att snubben längst till vänster är en Frans.

2009-06-18 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0